sobota, 18 stycznia 2014

Zaległości świąteczne

Ostatnio brakowało mi czasu i chyba wciąż brakuje, choć zdaję sobie sprawę, że mój brak organizacji, nieokiełznany bałagan i roztrzepanie. Zaczynam to jednak kontrolować. W ramach porządków chcę Wam zaprezentować prace bożonarodzeniowe wykonane dla Wycinanki, których nie zdążyłam opublikować wcześniej. Przygotujcie sobie kakao, usiądźcie wygodnie i życzę miłego oglądania! :)
Pozdrawiam,
Joaśka



































A to uroczy świecznik, który pomalowałam białą farbą akrylową, przykleiłam na jego tył przezroczystą folię i na niej w okienkach umieściłam za pomocą kleju serduszka.


































4 komentarze:

  1. śliczności, a najbardziej podoba mi się świecznik, jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo,że już po świętach,poczułam resztki tego wspaniałego klimatu.Świecznik mnie zachwycił :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudeńka - wszystkie bez wyjątku

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)