piątek, 17 maja 2013

Delikatny notes z marynarskimi akcentami

Delikatny, chłodny błękit w połączeniu z kremowymi koronkami z ARTCHOICE. By uzyskać trwały efekt trójwymiarowy (papier podklejony na kosteczkach 3D jest giętki, co jest kłopotliwe i niepraktyczne w przypadku notesów) główny prostokąt z motywami został umieszczony na dodatkowej tekturze w formacie A6 - została ona oklejona papierem, a następnie ozdobiona koronką i elementami papierowymi. Zakochałam się w tej kolorystyce! :)
Pozdrawiam,
Joaśka

PS Stworzyłam nową zakładkę na blogu "Kursy/Tutoriale" - zajrzyjcie koniecznie. Umieściłam tam linki do wszystkich kursów, które zdarzyło mi się zrobić. Polecam szczególnie kurs na leśną kartkę z sówkami, którą niedawno tutaj prezentowałam.
PS 2 Zapraszam na nowe wyzwanie sklepu ARTCHOICE - promienie słoneczne, konfetti i taśma dekoracyjna w rolach głównych.



4 komentarze:

  1. Cudne, delikatne... Piękne papierki - niebieski to mój ulubiony kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna, bardzo subtelna propozycja notesu

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki wieloryb fajny! Świetny notes :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)