czwartek, 28 marca 2013

Album komunijny dla chłopca w odcieniach błękitu i fioletu

Dawno nie byłam AŻ tak zadowolona z albumu. Ten spodobał mi się wyjątkowo, a to za sprawą m. in. cudnych papierów od UHK, w których zakochana jestem od dłuuugiego, dłuuugiego czasu. Zawsze mam problem z pracami o tematyce religijnej (chrzest, komunia). I tym razem nieźle się nakombinowałam, zanim ozdobiłam album. Oczywiście nie zabrakło w nim elementów dziecięcych, ale po raz pierwszy pojawiły się także motywy nawiązujące do uroczystości - kościółek i kielich.
Pozdrawiam,
Joaśka (antytalent fotograficzny)

PS Bardzo dziękuję za miłe komentarze! :* A! I będę wdzięczna za komentarze dotyczące fotografii i sposobu prezentacji albumu - tym razem zastosowałam trochę inną przeróbkę zdjęć. Co o niej sądzicie?

PS2 Niedługo pochwalę się Wam pewną informacją. I już nie mogę się doczekać tej chwili! :)



9 komentarzy:

  1. faktycznie piękny, nie dziwię się, że się tak podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolory, bardzo ładny w całości i bardzo Twój :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To mój:))) I jest rewelacyjny. Dziękuję jeszcze raz :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje kolory! ślicznie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. A co do zdjęć to ja nie widzę różnicy, wszystkie Twoje są bardzo ładne! Nie wazelinuję :P

    OdpowiedzUsuń
  6. ale się kobieto napracowałaś ... ten Kościółek mnie powalił... kolorki świetne chociaż uważam ,że bardziej nadawałyby się na narodziny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja wolę takie żywsze kolory nawet na takie okazje ;)
      Pozdrawiam,
      Joaśka

      Usuń
  7. Naprawdę fajny - świetnie połączone te papiery - mi się nie udało tak ładnie :(:(

    OdpowiedzUsuń
  8. album jest poprostu wspaniały

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)