piątek, 20 kwietnia 2012

Miła wizyta Ladybug i kwiaty w kartkach

Właśnie wróciłam ze spotkania z zakręconą Ladybug! Dorota odwiedziła naszą uscrapowaną Legnicę, Kikimorę i pyszną restaurację Don Giovanni. Zrobiłyśmy małą burzę mózgów i mam nadzieję, że się na coś przydałam i podsunęłam kilka pomysłów! :) Lubię takie twóóórcze spotkania!

A poniżej moje wczorajsze "dzieła". W końcu uparłam się, że zrobię kompozycję z papierowych kwiatów na kartkach. Do tej pory tylko kolekcjonowałam je i nie potrafiłam w żaden sposób użyć. Co myślicie o efekcie?



Zajrzyjcie koniecznie do Galerii Papieru - wznowiła ona kolekcję "Usłane Różami" i "Cudowne Lata" i z tej okazji zorganizowała Candy! :)
Miłego weekendu!
Joaśka

2 komentarze:

  1. Piekna kompozycja . Mam nadzieje widziec wiecej kwiatow w twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne te pastele! Takie romantyczne...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za pozostawienie komentarza! :)